نمایشگاه عکس خواف با حضور معاون گردشگری وزارت ‌میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه عکس خواف در موزه بزرگ خراسان

به گزارش قدس آنلاین، مدیر موزه بزرگ خراسان در خصوص برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: در آستانه ثبت جهانی آسبادهای ایران و در راستای معرفی بناهای با شکوه و ارزشمند، موسیقی فاخر و صنایع‌دستی پرنقش و با اصالت شهرستان خواف، یک دوره تور عکاسی برای جمعی از عکاسان علاقه‌مند خراسانی از طریق موسسه هنری عکاسان خراسان رضوی به این شهرستان برگزار شد.

محمد رکنی ادامه داد: برای به تصویر کشیدن آثار تاریخی و فرهنگی شاخص شهرستان خواف، ۵۰ قطعه عکس از ۴۸ عکاس با گزینش و داوری به نمایشگاه عکس راه یافته است. این نمایشگاه از ۱۳ تا ۲۰ اسفندماه از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با حمایت مالی مجموعه فرهنگی کوشک سلامی، پایگاه میراث‌ فرهنگی آسبادهای ایران، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهرهای خواف و نشتیفان و اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی، مدیرکل نظارت‌ و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت ‌میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمدصادق براتی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی‌فر، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و حسین سنجرانی فرماندار شهرستان خواف در حاشیه افتتاح این نمایشگاه حضور داشتند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.